רוצה להתחיל לרקוד?  054-965-4502
קורס בצ'אטה למתחילים
header title section

קורס בצ'אטה למתקדמים

תמיד חלמתם להיות אלופים בבצ'אטה? עכשיו יש לכם את ההזדמנות! קורס בצ'אטה למתקדמים באקדמיית BeBachata האקדמיה הישראלית הראשונה ללימודי בצ'אטה בישראל!

אנחנו שמחים להציע לכם קורס בצ'אטה למתקדמים – המסלול המושלם שיהפוך אתכם למומחים בתחום ריקו הבצ'אטה וישדרג את יכולותיכם המקצועיות בריקודי בצ'אטה. במהלך הקורס, תרכשו את כל הכלים הנדרשים לצד טכניקות מתקדמות שיהפכו אתכם לרקדנים מקצועיים. בקורס הזה יש את כל מה שאתם צריכים לדעת. אנו נלמד אתכם איך לרקוד כמו רקדני בצ'אטה מקצועיים ואיך להתאים אישית את תנועות הריקוד שלכם לשיר.

קורס בצ'אטה למתקדמים

למי מתאים קורס בצ'אטה למתקדמים?

קורס המתקדמים בריקודי בצ'אטה מתאים לכל הרקדנים אשר רוקדים מעל שנה ורוצים להיות יותר מקצוענים, להגיע לרמות הגבוהות ביותר שלא חשבתם שאפשר להגיע אליהן! 

ברמות הגבוהות נאתגר אתכם בוריאציות מורכבות כמו:

✔️ ליידי ומן סטייל
✔️ פטוורקים מגניבים
✔️ מוזיקליות
✔️ כל מה שהופך רקדן לכוכב הרחבה הטוב ביותר

קורס בצ'אטה למתקדמים

קורס זה נבנה במיוחד כדי ללמד אנשים בצורה הכי איכותית שאפשר, בקבוצה קטנה ועם תוכן וההדרכה הכי מקצועית. במסגרתו אנחנו מבטיחים לכם את הלמידה הכי איכותית ומהנה שיש. הקורס מתוכנן בקפידה ונערך על ידי צוות מקיף של מומחים בתחום ריקודי הבצ'אטה בישראל. המרצים שלנו הם מומחים מובילים שישמחו להעביר לכם את הידע המקצועי והמעשי ביותר. אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לקורס המתקדמים. המקומות מוגבלים, אז אל תחמיצו את ההזדמנות. צרו עמנו קשר עוד היום.

רקדנים שיסיימו את קורס המתקדמים יוכלו להמשיך את תהליך הלימוד בקבוצת המתקדמות יותר של BeBachata ובקבוצות הלימוד של אופיר ועופרי.

למה לבחור בבי בצ'אטה?

אנו מציעים לימודים מעניינים, מגוונים ומקצועיים שמטרתם לפתח את כישורי הריקוד שלכם מא' ועד ת'.

מגוון רחב של תחומי ריקוד: ריקודי בצ'אטה למתחילים ולמתקדמים, ריקודים לטיניים, ריקוד חתונה, שיעורי ריקוד פרטיים.

צוות רקדנים ומורים מובילים בתחום: בית הספר שלנו מתגאה בצוות מקצועי שמורכב ממורים מנוסים ומומחים בתחום הריקוד. המורים שלנו מספקים הדרכה מקצועית, יחד עם מערך תמיכה עשיר המתמקד במתודולוגיה מתקדמת המשלבת תרגול מעמיק, תיאוריה מקצועית וידע עשיר בתחום האנטומיה, הטכניקות הריקודיות והאימונים הפיזיים. תהליך הלימוד שלנו מתמקד בפיתוח הרגישות האמנותית ובחיבור הרגשי למוזיקה ולתנועה.

הכנה להופעות וחוויות במקצוע: באקדמיה ללימודי ריקוד המקצועיים שלנו, אנו מחויבים לספק לכם חוויות ריקוד מקצועיות אמיתיות. אנו מארגנים הופעות וצילומים, תחרויות ואירועים מיוחדים.

תשוקה והתפתחות אישית: אנחנו מאמינים שהלימוד הוא הרבה מעבר לטכניקה ותנועה. ריקודי בצ'אטה ממתחילים ועד מתקדמים יאפשרו לכם לעבור תהליך אישי המשלב בין תשוקה ותחביב להתפתחות אישית ומקצועית בתחום. אנחנו מעודדים כל תלמיד להביע את יכולותיו האמנותיות הייחודיות ולפתח את הזהות האישית שלו דרך הריקוד.

מחפשים קורס בצ'אטה שמיועד לרמה שלכם? היכנסו עכשיו אל עמוד הקורסים והשיעורים שלנו לקבלת מידע נוסף על שיעורי ריקוד למתחילים, שיעורים פרטיים וזוגיים.

מחכים לראותכם בקורס!

להרשמה ולפרטים נוספים השאירו פרטיכם ונחזור אליכם.

כלי נגישות